dijous, 5 de febrer del 2009

Dijous 5 de febrer de 2009:

Avui hem acabat de construir els projectes d'energia solar que ens va donar en Xisco el dijous la setmana passada. Jo ja l'he acabat junt amb les meves companyes de taula (Andrea i Sonia), ja que avui era l'últim dia per acabar-ho.
Avui m'ha llevat un punt per no portar els guants de treball i no m'enrecordava que els duia en la motxila.

Entrada que l'Omar havia fet abans, però amb data incorrecte.
Al dia d'avui hem estat al taller les dos hores treballant amb el treball solar i Vanessa ens ha dit (ja que Xisco estava mol escanyat (afònic)) que havia d'acabar-se avui, sino s'hauria d'acabar a casa a casa. Demà exàmen. Omar Take it Easy

14 comentaris:

  1. Ehm... jo ja havia fet una entrada, i si et dirigeixes d'aquesta forma a la classe no es la més adecuada. Hauries de comentar a la meva, i has creat 2 entrades i una amb només una lletra.

    ResponElimina
  2. ja lo he acabt seria en catala ja l'he acabat i quitat llevat o tret un punt dacord carlos ves amb conte amb aixo i Omar no et vulguis fer el llest per que a mi no m'agrada com expliques tu les classes.

    ResponElimina
  3. correció del meu comentari
    ja lo he acabat,quitat:llevat o tret.Carlos

    ResponElimina
  4. Doncs Jordi, si els fas tu ja veuries com no tindries problemes. No es fer-se el llest o no, sentit comú es diu.

    ResponElimina
  5. El verb acabar s'ecriu amb "b" no amb "v".
    Alaa chicos, un petó!
    MARINA.

    ResponElimina
  6. No es diu quitat es diu llebat, Carlos!

    ResponElimina
  7. jo ja lo he acabat no es jo ja l'he acabat.

    ResponElimina
  8. El comentari està bé però Carlos en el blg no escriguis coses teves, i Omar no tens que tractar a en Carlos així.
    Doncs ja està¡

    ResponElimina
  9. Tenim que treballar més perque vam molt retrassats!!

    SONIA NOGUERO

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.